lugn kväll

Hej!

Jag har verkligen haft en hel kväll med mamma. Vi har verkligen bara tagitdet jätte lungt och ätit gott ! vi gjorde till och med världens godaste fruktsallad. Vi bestämde oss för att prova lite nya exotiska frukter!
Sen satt vi mest och planerade inför min student o det känns verkligen som en befrielse att äntligen fått det klart!

Just nu är jag och håller Jenny sällskap hemma hos alex han är i stockholm så jag jenny och Ramazan är här och pratar & tar det lugnt! Snart ska vi ta oss en promenad till statoil o handla cigg o lite sådant! Sen kl ett gtår våran buss hem jag måste ta det lugnt eftersom jag har musikalträning imorgon!

Hej så länge, nu lär vi börja röra oss mot statoil så vi kommer iväg någon gång!
Ha det såå 2008 !!

Kram Kram Vedran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0