I'm on my way

Heii Alla!

Sitter nu vid min dator. Belv inte som jag trodde igår, orkade inte hålla mig vaken mer än till fyra då jag fick skjuss hem utav Alex.  Nu är jag uppe i alla fall och det är full fart här hemma.
Ska hinna gå igenom min packlista och sen packa ner det sissta. Har hunnit ducha så nu är det bara att välja kläder och sen platta håret. Har dock över två timmar på mig så jag känner lugnet.

Ska bli jätte roligt att komma iväg nu känner jag. Jag tror att jag behöver det och alla mina vänner med.  Som jag skrev i föregående inlägg så kommer jag inte att skriva under kryssningen, men återvänd på måndag kväll så blir det en massa massa bilder och skvaller. 

Jag vet att ni kommer sakna mig bitches!

image269

Kommentarer
Postat av: Pia

fan vilket snyggt kort darling!
så jävla läckra brills, måste införskaffa! ;)

2008-04-13 @ 14:17:59
URL: http://piaryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0