I'm bringing IT back


Hej Alla!

Oj, helt sjukt vad jag har längtat efter att skriva här. Trust me, I won't let you guys down.
Det är verkligen så 2004 att man inte ska kunna komma in på sin egna blogg, but whatever, nu blir allt bättre.

Så vad har hänt sedan vi hördes sisst?
Det är faktiskt en del. Lovet är slut och skolan börjar återigen ta fart, villket känns helt okej. Har saknat många av de jag umgås med i skolan. Men hur ska jag klara mig utan Sandrea? Jag menar då Sandra och Andrea men de är så piff&puff så det får bli Sandrea! Hur ska jag klara mig utan Monicas balkong?
Nej, jag får kämpa!

Lovet har varit helt underbart, har inte alls vilat ut, men dock laddat batterierna ändå. Jag kände att jag behövde ett miljö byte där jag bara fick vara. Ja, jag kan rimma, så "2o10 "
Det jag mest har panik över är att när lovet slutar börjar alla händelser igen. Det är Stockholm och tv-inspelning på Torsdag och sen blir jag 20 år. Sen veckan efter är studentkryssningen villket är så, ja ni gissade rätt, 2oo8.

Jag har verkligen saknat mig själv här på bloggen, Love me som Jenny igår utnämnde till årets "VedranCalvinBozic-fras".



Bara för att jag känner att ni saknat mig, så bjuder jag på dessa bilder! Det går till och med att klicka så förstoras dem och blir tydligare, så 2oo8. - Love me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0