I skolan

Nu är jag på plats i skolan, ska snart luncha med Samira, Linda, Malin och Lejla. Jag glömde skriva igår att jag har blekt håret, jag är ganska nöjd än så länge, men det är inte helt klart än! 
Jag och Samira hadde nyss Engelska C disskution och hör förståelse test och båda fick MVG. Det känns jätte bra och jag har alltid haft väldigt lätt för engelska.

Det är så tråkigt väder ute idag och då kan man ju undra vad man kan göra?  Jag har dock dans träning idag mellan 17:00 och 18:00, villket igentligen känns ganska dumt.  Jag är en sån som gärna vill göra allt fullt ut istället för att knappt hinna börja  innan det är dags att sluta. 


ne nu ska jag ner på en rökpaus.. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0