Hmm

Jag kom på mig Lejla och Linda när vi satt och luncha idag. Gud vad vi kommenterade allt och alla.
Vad vi tyckte va bra och det vi inte tyckte såg bra ut. Jag får lite dåligt samvete ibland när jag säger något dumt om någons kläd stil. Det känns så fel att inte bara låta alla ha på sig det dem vill, samtidigt som jag tycker att man faktiskt får ha en viss medvetenhet om vad som funkar och inte funkar.
Jag kräver inte att man ska vara 100% mode inriktad för det är jag faktiskt inte ens själv, men jag tycker att man någorlunda ska kunna klä sig. Det är lika logiskt att inte ha mag-tröjja när man är 45 som att inte ha vinterjacka i sahara ökenen. Eller hur?

Nej det där med stil är jätte roligt och intresant och nästa vecka kommer ett litet repotage här med två personer som jag tycker har riktigt grym stil!
Dem båda är super medvetna om vad som funkar och inte funkar. Dem är helt rätt helt enkelt!
Så mer utav Hanna Bergfeldt och Viktor Olsson nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0