hey

Heej Alla

Gud vad jag känner för att uppdatera ikväll. Sitter här med Jenny, hon sminkar sig för kvällen medans jag
sitter här vid datorn och lyssnar på massa bra musik. 
Tidigare har jag berättat om att det kommer ett mode repotage på onsdag/torsdag. Jag skrev att det blir med Viktor och Hanna. Uppdateringen är att Simon och Viktoria blir med också. Så fyra personer med riktigt grym stil får ni läsa om då!
Ni kommer få reda på lite kring deras personliga stil och bilder blir det också. GRYMT!

Jag håller även på att planera min och Sandras tur till växjö. Ska blir så underbart att få träffa Andrea igen. Jag saknar henne varje dag!  Det finns inte mycket som slår kvällar då jag hon och Sandra börjar prata om livet och allt. Ny energi, nya drömmar men framför allt många härliga skratt anfall.

Så när jag kommer hem blir det ett Växjö special här på bloggen. Allt om student livet, festerna, shoppingen och alla mysiga cafeer. Men mest av allt människorna där nere.  Det är många nya ideer kring bloggen som kommer bli grymt roliga att läsa om och även för mig att skriva om. Så keep on reading!

Truly yours!
Vedran Calvin Bozic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0