Helt slut

Hej Alla!

Sitter nu i skolan och är helt slut efter nattens bravader. Förfesten hos Marre var jätte rolig med massa allsång. Lite panik då de flesta sprang runt och försökte göra sig iordning inför kvällen osv.  Grannen klagade, men det är så det brukar gå till.
Sen tog vi bilen ( Lejla var nykter) och åkte in till Falun. Jag såg nyss på mobilen att jag och Linda lyssnat på musik och försökt spela in en musik video.  Det såg inte bra ut så jag raderade det ganska fort.

Väl på plats på etage märkte vi att det inte var så jätte mycket folk, men jag antar att alla sparar sig till kryssningen på söndag! 
Trots brist på folk så hadde vi verkligen en riktigt nice kväll med hur mycket dans som helst.  När det väl blev dags att åka hem tappa vi bort Sandra. Men det löste sig det med. 

Jag är som sagt inte hemma nu, men jag ser till att posta massa bilder ifrån kvällen sen när jag hinner.

image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0