Hej

Idag har varit en jätte stressig dag, allt med student kryssningen som ska ordnas.  Men roligt är det!
Jag hatar verkligen studenten, men jag älskar att fira den konstigt nog.  Jag tycker studenten är lite läskigt då man för första gången ska lämmna allt det trygga, flytta och börja om på nytt och på riktigt.   Själv blir jag kvar ett halvår efter studenten pga musikalen jag är med i.  Sen så bär det av till Stockholm och jag längtar verkligen.
Jag har funderat att plugga PR och marknadsföring och även fördjupning inom Engelska språket. Det ger en perfekt möjlighet att jobba med olika produkter, företag, yrken och även utomlands åt svenska företag. Men vi får se, man ska aldrig säga aldrig för man vet inte hur man tänker framöver!

Kommentarer
Postat av: Annika

Finns så mkt fördelar OCH nackdelar med studenten. man förlorar tryggheten man alltid har haft i skolan. jag är nog också lite nervös inför vad man ska hitta på i sommar/höst =S

2008-04-12 @ 13:40:04
URL: http://annikasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0