Hej

Hej Alla.

Visst har jag blivit super dålig när det gäller att uppdatera här? Förlåt, men jag har varit jätte seg och lite halvt utrbännd.  Stockholm var jätte roligt, speciellt inspelningen utav programmet som gick jätte bra! Glöm inte att titta på kanal 1 den 19 april. Programmet heter glasklart och är verkligen ett super underhållande program. 

Idag var jag allmänt slut när jag vakna imorse, men tog mig till skolan ändå och gjorde klar Rättskunskap och jag är så glad för att jag börjar beta av så många kurser nu. Känns jätte skönt.

Fick en kommentar utav någon från farsta, nån som kalla sig "mommish" som glömmer att man kan hitta IP adresser på internet. Jag tänkte bara skicka ett hej till dig, hej! 
Han verkade störa sig otroligt mycket på både mina bilder och hela blogge, så gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0