Heii

Jag har idag suttit en stund i telefon och blivit intervjuas utav dalarnas tidningar. Ingen panik för jag säger till här när man kan läsa intervjun osv.
Känner mig lite sjuk idag, har hostat och mår väldigt dåligt så jag har även vilat en massa och försökt att
låta kroppen återställa sig efter allt resande som varit den sissta tiden. Dock är det inte slut än, åker bort hela helgen.
Jag ska åka med min faster och hennes man till Karlstad, mer om det lite senare i veckan. Tyvärr kommer även denna helg bli blogg fri då stället jag är på, som ja vill hålla hemligt än så länge, inte kommer ha internet eller ge mig tid heller!

Jag känner mig mega utsliten just nu så jag känner verkligen för att åka till Sthlm och fylla på mina batterier. Kanske för något åt rynkorna som inte finns, men bara för skojjs skull. Det är såå 2008 by the way!



Kommentarer
Postat av: Piaatch

I aaaadoooooore yoooouuuuuuu beeejbbäääää kom nu till Da balkony, den är i en "ny" stil nu ... sååååå dödssnyggt!

2008-04-15 @ 23:17:35
URL: http://piaryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0