heii

Hej alla!

Nu är vi hemma hos Alex. Vi sitter här och lyssnar på bra musik. Jenny ska snart börja städa.
Känner för att komma ut nu istället för att sitta hemma och ora mig över vad som är packat och inte. Imorgon smäller det ialla fall. Marre, jag, Linda, Lejla, Sandra och Kessan på student kryssning med 2800 andra studenter. Det kan blir riktigt roligt. Jag har sett fram emot detta och även ångrat mig, men nu är jag laddad till hundra.
Nu kommer Louise, Elin och Mark så jag ska vara lite social.

Hörs senare ikväll/natt

Kommentarer
Postat av: wikke

Det kan jag verkligen tänka mig. Men jag tycker dock inte om henne! :P

2008-04-13 @ 01:30:49
URL: http://wikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0