Heii

Hej Alla.

Idag gick dagen väldigt snabbt då jag sluta i skolan redan vid två. Jag, Lejla, Jonna och Marre gick sedan runt på stan en stund och Jonna köpte även present till sin pappa.
Sedan tog vi bussen ifrån falun hem, och tro mig när jag säger att ett par tjejer satt på bussen och tyckte de va så jävla coola och var såå störnade. Men jag orkade inte säga något idag då jag var ganska trött.
När jag väl kom hem så la jag mig för att sova och vaknade ganska nyss utav att Elza som är en barndomms kompis som flyttat till Spanien sedan ett år ringde.  Vi har inte hörts sen förra sommare och hon ringde för att berätta att de håller koll på min blogg. Jag är såå glad för det :)
Hannah och Elza: Hola señoras !

Nu sitter jag här och försöker skriva av mig lite snabbt då jag ska iväg snart.

image238
'image240

Kommentarer
Postat av: Martin

http://cmj.blogg.se/film.html

Sysslar med små humorkortfilmer. Har gjort två stycken nu och har en tredje klar.

Har ägnat på tok för många timmar redan med dessa filmer. Vill så gärna kunna underhålla lite! =)

Den senaste har VM i Skånska som är riktigt roligt!

Shoo!

2008-04-09 @ 20:10:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: sophie

hejsan :) ha en bra kväll och sov gott

2008-04-09 @ 22:15:14
URL: http://ilikesophie.blogg.se
Postat av: Elsa

Det ar ju sjalvklart att vi foljer din blogg, du ar ju sa himla arlig och skriver si himla bra! Det ar ju sant man vill lasa, sen har ju du din vilja och du har redan hunnit med en bloggfika med en av sverige storsta bloggare (blondinbella)Go Vedran..snart ar nog din blodd en av sveriges storsta =) lycka till in da future
kram pa dig

2008-04-10 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0