heej

Hej Alla! Super dålig uppdatering idag, jag vet.  Men ni fick ju en del maffiga inlägg igår.
Dessutom är jag sjukt obekväm näe jag sitter vid bärbara datorer, men börjar vänja mig. Idag har jag varit i skolan och kände mig lite sjuk men Linda gjorde mig pigg och på gott humör. 
Sen var det av hem och jag hanne med en del äranden också.  Sprang förbi kupolen, eller nu ljög jag, jag tog bussen. När jag var klar däe hämtade Alex och Jenny mig i bilen och vi åkte hit till Alex oxh fika.  Nu sitter vi här och ska förbi Sandra sen också. 

Måste bara säga att trots det halv tråkiga vädret är jag glad och nöjd. Jag tror att jag har fått min sommar dos, så det räcker i några dagar. Men jag tackar förståss inte nej till mer sol och sommar.
Jag har beställt världens underbaraste tygskor. Jag vill bara att dem kommer hem NU! Det är lite jobbigt när man bor i Borlänge, det tar så jätte lång tid innan det senaste kommer till butikerna. Vi har ju kupolen, tre vånings köpcenter med alla dess möjliga butiker men det tycker inte jag riktigt räcker till. Man vill ju alltid ha det som inte finns.

Nej hörrni nu ska jag fortsätta vara lite social här så ni får ha det så bra så länge!
Kom gärna tillbaka lite senare så hörs vi då.


Kommentarer
Postat av: sarah sanneskär

Hej igen.Tack för svar .Alltid roligt att få.det va bara så att jag undrade om du va med i tv häromdagen.Kände igen dig från Blondinbellas blogg så det måste varit du .Är närmast säker på det.
Bra blogg du har förresten.Finns ju inte så många killar som har det
Kram

2008-04-28 @ 21:59:49
URL: http://sarahsanneskar.wordpress.com
Postat av: sarah sanneskär

Aaaaw,tack så mycket .Vad kul att du har lyckats så mycket med din blogg *avis*.Lite tips kanske?
Jo det är nog mycket lättare för en tjej att öpnna sig .
Det jag kan tycka är synd ibland bara är all denna ytlighet som finns ,visst jag säger inte att jag inte bryr mig om mitt utseende (haha liksom vem gör inte det)men jag undrar vad som hade hänt om jag inte va uppvuxen i storstockholm.Skulle jag brytt mig likamycket då .Min blogg är inte så gammal än så jag kan inte skriva sånt men det är det jag vill skriva om.Kankse i framtiden :)
Kram
Förresten kan jag länka ditt namn från min blogg?

2008-04-28 @ 22:23:59
URL: http://sarahsanneskar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0