Full fart

Hej Alla!

Idag har jag haft musikal träning och sen tog jag en promenad till Kupolen ( ett köpcenter i Borlänge)
Tillsammans med några ifrån musikalen.  Vi sprang runt och jag kände att jag börja tappa humöret för jag hittade verkligen ingenting att köpa. Men till slut hitta jag en underbar vår jacka som går i grått, den känns verkligen helt rätt inför våren.  I sissta stund innan det stängde hittade jag också en jätte fin t shirt med lite rockigt tryck. Love it!

Vi tog oss även en lunch på cafe kompis, det blev en kyckling sallad för min del. Den är verkligen helt underbar där.
Ronja och Mandana jobbade även idag så jag passade på att planera in en solning tillsammans med dem. Känns roligare att shoppa vår kläder när man är lite sol bränd.

Det är tydligen många som stör sig på min själv säkerhet, villket alltid är lika roligt!  Det är så kul med den här typiska svenska beteendet där man stör sig på folk som det går bra för. Antagligen för att det inte går lika bra för en själv.   Så störande.    

Men jaaa, jag fortsätter att bara älska mig själv ännu mer, så jag bjuder på en bild
så att ni också kan älska mig ännu mer, eller störa er.  Det är bara att välja för jag skiter igentligen i.
Love me!  
såå 2oo8

image227

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha! Tulibu dibu dacu... Jag ramlade nästan av stolen första gången asså... hahaha

2008-04-05 @ 22:08:04
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Helena

Kycklingsalladen pa Kompis ar den godaste i varlden! Klart du ska alska dig sjalv Vedran, alla borde alska sig sjalva. Och du ar grym!

2008-04-07 @ 02:57:14
URL: http://napok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0