Ett långt inlägg

Nu sitter jag hemma och pluggar lite inför en disskution i skolan imorgon,  Vi ska prata kring ämmnet "genus" .
Jag har alltid haft väldigt lätt för att prata och har otroligt lätt för att bara läsa en text snabbt och sena komma ihåg det. Kanske inte när det kommer till matte och naturkunskap och det är inte för att det inte intreserar mig utan för att jag bara blir blockad.
Men i alla fall, som jag skrev tidigare så ska det handla om genus imorgon och jag känner att jag är full utav åsikter ocg tankar. Värre är det dock när det kommer till teorier, för jag tar mig inte riktigt tid att läsa dem. Även om jag bara behöver läsa igenom för att komma ihåg så har jag jätte svårt för namn och alla teorier heter något, Men nu ska jag tvinga mig själv att läsa lite teorier och dessutom skriva upp alla namn på ett papper och kring  det ord som hör ihopp med deras teorier.

Men, det värsta är att vi ska disskutera ämmnet utifrån världens tråkigaste film. Tro mig när jag säger att jag tvingade mig igenom den. Det var riktigt hemskt. Så hemskt att jag vägrat komma ihåg filmens namn..
Jag hoppas dock att jag lyckas klämma in mina argument utifrån en annan synvinkel istället.  Det är lite synd när man brinner för ett ämmne men ändå känner att man inte riktigt kan släppa loss för att utgångs punkten stör.

Nää, nu ska jag sova.     Ha en underbar dag ni som läser detta imorgoon bitti.
Jag vet att bilden på mig som är nedanför kommer att göra eran dag. Såå 2oo8.

image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0