C

Nu ska vi ner till Falun city efter våran underbara lång lunch. Det var jag Lejla, Linda och Rebecca som tog en gemensam lunch. Vi satt och bara var lyckliga över det fina sommar vädret.
Som sagt ska vi snart gå ner på stan men jag ville höra av mig här först. Vi tänkte oss en glass och massa shopping. Eller något.
Jag känner verkligen energin när det är sommar ute. Hur lycklig kan man bli över så lite som en solig dag.

Vi satt och prata lite om idol idag. Jag känner mig jätte pepp. Inte för att jag är så upp över örona angagerad men just tanken på att få fler erfarenheter utav att prova på sådana saker. Jag har alltid sagt att det som inte dödar en gör en starkare. Det finns inget i livet som är betydelselöst, utav allt du gör får du kunskap.
Att ha bra betyg i skolan är inte allt, livet är en större läxa. Det är där du lär dig sanningen och den svider oftast hårdare än ett IG. Visst, jag har alltid sagt att skolan är nyckeln och jag kämpar för mina betyg. Har alltid haft bra betyg i skolan men ändå värderat erfarenheterna i livet högre. Nog om det.
Hörs senare och gå ut med er i det underbara sommar vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0