Bosnien Style

Jag o Lejla sitter och lyssnar på lite Bosniska låtar och sjunger med och lite dans blir det. Ikväll är det förfest hemma hos Marre :)
Det blir en massa roliga människor och jag har köpt ett riktigt gott vin, eller ett och ett, två flaskor till och med.
Ikväll slår vi på stort och firar min blogg samtidigt.  

Alla kommentarer om min stavning: Ser det ut som att jag skriver en rapport i Svenska C? Nej, så slappna av och ta inte allt så seriöst. När man lutar tillbaka och slutar vara så avundsjuk så kommer lyckan. Det är darför det går så bra för mig bitches!

Ni som följt denna blogg ifrån början vet att jag inte bara festar, även om det kommer verka som det nu ett tag.
Det är så att det är mycket fester i och med studenten så det är darför jag är ute mer än vanligt. Annars tycker jag att det faktiskt räcker med att gå ut 2 grr i vecka. Fler gånger än det känns så desperat och 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0