Besök, presenter och telefon

Jag har haft lite besök idag ifrån folk som vill gratta,  jag fyller som sagt imorgon, men jag blir inte hemma då så alla passar på nu. Har öppnat lite presenter och fått allt möjligt och får mer av mina föräldrar och släkt imorgon när jag kommer hem.

Har suttit i telefon nästan hela kvällen med alla dess möjliga människor, haha nej då!
Nu lät det som att jag prata med främlinagr bara så där, nej tack! Det är lite B..
Jag har pratat med Linda, Ramma, Lejla, Dilan, Sandra och några till. Älskar att slösa bort kvällen på det viset.

Kommentarer
Postat av: Annna Strand

Grattis Vedran! hoppas att torsdagen blir kung :)! Kram pårej!

2008-04-02 @ 22:52:13
Postat av: Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi

Grattis i förskott!

2008-04-02 @ 23:20:40
URL: http://joxxxxi.blogg.se
Postat av: lejla

lite B? hahahahahahahah

2008-04-09 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0