Äntligen hemma

Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Så skönt att bara få ta det lungt och koppla av.
Mitt tåg mot alla dess möjliga mål åkte kvart i fyra imorse och jag kände mig helt slut. Blev dock pigg på tåget.
Som vanligt kände tåg kondoktören igen mig ifrån tv och pratade, och jag blev genast piggare.
Jag var i Karlstad igen idag på idol. Jätte roligt var det att träffa alla som man blivit kompis med under castingen.
Kan inte skriva mer om det än så! Kontrakt i all ära, men det blir faktiskt lite tråkigt.

Jag postar in en massa bilder från dagen, visst har ni saknat mig :P
Blev föresten intervjuad utav BT idag igen, så det kommer väl mer i tidningen om någon dag.


Mycket väntan
image331

Helt underbara :)
image332

Jag och underbara Lajla Bagge som sitter i den nya juryn för idol 2oo8
image333

Underbara
image334

Grymt duktig. Bland de bästa
image335

Bea som var underbarast :) Helt grym och vi hadde såå kul!
image338

Karlstad villken underbar stad !
image340

Kommentarer
Postat av: bea

tjohoo!
Det var urkul med dig idag!
Har precis kollat på glasklart. Du var supergullig!!Kyckling är ju ingen fågel, hahaha!!
min msn är e-post adressen.
puss på dig

2008-04-21 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0