.

Nu har hunnit träffa mamma en stund. Hon kom förbi och vi pratade lite om allt. Känns skönt.
Jag har dessutom hunnit titta på programmet ifrån igår. Jätte roligt att se!
Det är några som faktiskt kommit fram på stan och sagt att dem både sett mig på tv och läst om mig i tidningen. Man blir alltid glad utav sånt.
Maria sjöng imorse i missionskyrkan och det var meningen att jag också skulle göra det, men hann dock inte pga bröllopet och idol. Men iaf så kom en tant fram till henne och fråga varför jag inte var där, för hon hadde lägntat efter att träffa mig sen hon såg mig på tv. Sånt gör en så jätte glad.

image328

Kommentarer
Postat av: Bin

"Jag är ju inte lesbisk.."

Skönt o se dig så glad Vedran!

2008-04-20 @ 22:11:30
Postat av: Helena

Tjena Vedran! Jag var ju bara tvungen att kolla på Glasklart nu när jag visste att du skulle vara med. Grattis till en hedervärd andraplats! Vad jag däremot inte visste var att det skulle vara cheerleaders med - jättekul, hon som bl.a. hjälpte dig med svaret "Björn Borg" heter Jennifer och är en kompis till min svågers dotter, som är i samma cheerleadinglag (fast hon var inte med i TV). De satsar förstås på att vinna SM i Båstad :) Nog med cheerleaderfakta :) Grattis igen!

Kram från Helena

2008-04-21 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0